Korzyści płynące z zastosowania marketingu zapachowego
Oddziaływanie na emocje za pomocą zapachów jest przynoszącym zyski instrumentem marketingowym o bardzo szerokich możliwościach zastosowania.
Wzrost sprzedaży o 10-30%
Wzrost wskaźnika “ponownego zakupu” o 20%
Wydłużenie czasu pobytu w punkcie handlowym o 15-20%
Zmniejszenie poziomu stresu o 30-40%
Zredukowanie o 20% ilości popełnianych błędów
Zalety technologii
Nasi specjaliści
Christophe Laudamiel jest dyplomowanym chemikiem, wykładowcą, pisarzem i perfumiarzem z kilkunastoletnim doświadczeniem. Stworzył kompozycje dla wielu domów perfumeryjnych, m.in. Estée Lauder, Ralph Lauren, Burberry, Tom Ford, Clinique, Michael Kors, Humiecki & Graef i Abercrombie & Fitch. Jest głównym kreatorem perfum w firmie DreamAir LLC zajmującej się tworzeniem zapachów na specjalne zamówienia. Pracuje nad stworzeniem Academy of Perfumery w USA.
Christophe Laudamiel współpracuje z grupą AirQ od wielu lat i współtworzy katalog kompozycji zapachowych (AirQ Collection) przeznaczonych do aromatyzacji przestrzeni firm działających niemal we wszystkich branżach.
Raymond Matts związany jest z przemysłem perfumiarskim od ponad 30 lat. Swoją karierę rozpoczął jako sprzedawca w firmie Aramis w Nowym Jorku. Był zafascynowany światem zapachów i procesem tworzenia perfum. Wkrótce zatrudniony został przez jeden z najbardziej znanych domów perfumeryjnych na świecie – Firmenich, gdzie z powodzeniem realizował swoje pomysły na wszystkich etapach kreacji zapachów. W firmie Estée Lauder pełnił funkcję Wiceprezesa i był odpowiedzialny za strategię rozwoju i zarządzanie grupą.
W czasie swojej pracy przez ponad 3 dekady stworzył wiele rozpoznawanych i szeroko stosowanych na świecie na perfum, m.in. Clinique Happy For Men, Agassi My Summer, Tommy’s T for Him, Elizabeth Taylor’s White Diamonds, Chloe Narcisse, Lagerfeld Sun Moon and Stars, Abercrombie and Fitch Perfume.